کفش پیاده روی زنانه اسکیچرز

کفش پیاده روی زنانه اسکیچرز

کمپانی کفش پیاده روی زنانه اسکیچرز از جمله معروفترین کمپانی های تولید کفش در آمریکاست. این کمپانی کار خود را در سال ۱۹۹۲ با تولید کفش های ورزشی و کتانی شروع کرد .

اگر به جدول زیر نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که برند کفش پیاده روی زنانه اسکیچرز با توجه به قدمت کمتری نسبت به رقیب خود که دو برابر بیشتر سابقه در زمینه تولید کفش دارد. اما ۴ برابر فروش بیشتری هم نسبت به این رقیب انگلیسی خود دارد.

سری کفش پیاده روی زنانه اسکیچرز (اسکچرز تلفظ صحیح می باشد) برای ورزش, پیاده روی و دویدن, کارهای روزمره و حتی مجالس مناسب می باشد.

اصلی ترین دلیل محبوبیت این برند چه در سطح جهانی و چه در ایران به دلیل وزن سبک, مقاومت بالا انعطاف پذیری مقاومت بالا و در یک کلام راحتی آن می باشد.

اکثر کفش اسکیچرز موجود در بازار ایران از این برند, ساخت ویتنام هستند. کفش های اسکیچرز زنانه و مردانه این برند تفاوت زیادی با هم ندارند مگر در مدل زنانه که با تنوع رنگ بیشتری تولید می شود.

وجود پد و بالشتک، فناوری مموری فوم، رویه و آستر نرم باعث شده است. که کفش زنانه اسکیچرز از جمله بهترین کفش های راحتی موجود در بازار باشد.

زیره کفش پیاده روی  اسکیچرز علاوه بر ضد آب بودن به این راحتی در تماس با زمین ساییده نمی‌شود و به طور معمول عمر طولانی دارد.

۵ تا از بهترین مدل کفش پیاده روی زنانه اسکیچرز موجود در سایت مداکو این مدل ها هستند که در پایین لیست شده اند.

۱ – Skechers Womens Savvy – Play The Game Wedge Pump, Grey, Size 8

۲ – skechers performance women’s go step lite determined walking shoe

۳ – skechers women’s microburst dearest sneaker

۴ -skechers women’s go walk lite

۵ – skechers relaxed fit breathe easy calmly women’s mary jane

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در کفش

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *